Parodie na reklamu s Jean-Claud van Damme jsou na netu trhákem
Reklama, kterou zná již celý svět…
Řada reklam upadne v zapomnění: otravují nás, přerušují oblíbené programy, a tak hbitě přepínáme jinam, využíváme chvilku k odskočení si na onu místnost, kam i císař pán chodil sám. Věnujeme onen drahocenný čas prolézáním regálů v lednici nebo ve spižírně, abychom pak s další miskou kalorické bomby usedli zpátky k obrazovce. Vždy ale máme pocit, že ten násilný předěl (nejlépe v nejnapínavější okamžik děje) jsme schopni strávit daleko hodnotněji než sledováním reklam.
Nicméně navzdory našemu lamentování, přesto se některé reklamní šoty staly populárními. Vybíráme z nich skeče a parafrázujeme. Na vysoké jsem poznala mladíka, který dokázal z reklamních „hlášek“ vytvořit vtipný příběh: pro marketingové firmy k nezaplacení.
Na českém trhu patří nyní k velmi oblíbeným reklamy telefonních operátorů. A nejen ty. Můj čtyřletý capart si doma pořád přebroukává „Sto tabletů týdně“, zatímco jsem napínala ucho, abych zjistila, jakou novou písničku si přinesl ze školky.
Aktuálně si svět však tropí značné žerty z reklamy na Volvo, ve které Jean-Claude Van Damme bez hnutí (těla a mysli) stojí na zrcátkách nákladních monster. Debaty o tom, jak hodně je šot realistický či tomu pomohl počítač nás už tolik nezajímají; úsměv na tváři ještě vyvolají dětské dedukce: Mami, oni ho přivázali za tkaničky od bot, aby nespadl. Nápad sám o sobě má svou sílu a získal už mnoho nových vtipných verzí.
Bavte se a vyberte tu nejlepší.
Opravdu dlouhé nohy, skutečně kvalitní a precisně vyrobené kalhoty. Přesně takové by se mi šikly. Kde se dají zakoupit?
Velké těžké vozy stojí nejspíš v garáži, protože stabilitu a vyrovnanost lze předvést i bez jejich demonstrativní velikosti. Nejprve kotníky přistály na pažích fyzicky zdatných přátel, ale hrdina parodie překonává veškerou gravitaci. Je lepší než van Damme.
Skupina italských recesistů Il Fenomeno použila ke svému skeči tříkolová italská auta a jako bonus žonglování s ovocem.
Česká verze s Milošem Zemanem, která působí až tvrdě sarkasticky.
V pyžamu a v kulichu. Nečekané probuzení.
Raději již nikdy nejezte fazole 😉
Na děti moc nespoléhejte.
A videí naleznete k tomuto tématu daleko více. Každým dnem vznikají další. Navzdory zesměšňujícím parodiím vytváří tak zcela zdarma úžasnou reklamu pro Volvo (a van Damme bezpochyby taky).
MB
[srp srp srp_number_post_option=’2′ srp_thumbnail_wdg_width=’120′ srp_thumbnail_wdg_height=’120′ srp_wdg_excerpt_length_mode=’words‘]