líbí-nelíbí

Hanácká kyselka zaručeně bez kosti. Reklamní tahák nebo „poutavý“ omyl?

Návštěvníci Tesco v jednom nejmenovaném městě museli být velice šokováni. Informace na letáku zněla jasně: „Hanácká kyselka bez kosti, ochucená“. Kdo by si chtěl takovou super novinku nechat ujít?

Hbití zákazníci neváhali a vtipný leták vyfotili a zveřejnili na internetu. Nyní pro pobavení koluje po Facebooku, blozích a dalších médiích. Tak silně poutavá reklama má šanci dostat se i do hlavních zpráv.

Byl to úmysl Hanácké kyselky na sebe takto netradičně upozornit?

Nikoliv. Jak říká zástupce Hanácké kyselky: „Tato reklama vznikla chybou při tisku reklamního poutače ve společnosti Tesco. Se společností Tesco budeme tuto situaci řešit.“

Člověk se může splést a dát do tisku chybný leták, ale kde selhal lidský faktor, že daný plakát byl pověšen a ještě dlouho zaměstnanci a zákazníky sledován? Nikoho z Tesco nenapadlo, když umísťovali reklamu, že tu „něco nehraje“?

Ať tak či tak, Hanácká kyselka zabodovala. Na dnešním Facebooku trumfla i kauzu Davida Ratha a budoucnost se sdílením má ještě otevřenou.

Takže neváhejte, hurá do Hanácké kyselky! Na trhu je nová příchuť, Hanácká kyselka Brusinka s Aloe vera a jak uvádí zástupce firmy: „A ta tedy je…“ Předpokládám, že rovněž bez kosti.

S úsměvem do dnešního dne.

Share

Píši do několika médií a chci udělat maximum pro www.superrodina.cz, která by se měla stát jedním z nejčtenějších médií na českém internetu. Věřím, že i mnozí čtenáři se rádi budou spolupodílet na tvorbě tohoto specifického média.

Share
error: Obsah je chráněný autorskými právy